Polska misja gospodarcza na czele z wiceministrem gospodarki Jerzym Pietrewiczem udała się ostatnio do Indii, by promować polski przemysł kosmetyczno-farmaceutyczny i nawiązać współpracę z potencjalnych indyjskimi partnerami biznesowymi. Misja została przygotowana przez Polską Agencję Informacji i Inwestycji Zagranicznych. Polscy delegaci spotkali się w Delhi i Bombaju z lokalnymi przedsiębiorcami.
Co ciekawe, nasze produkty mają tam znacznie lepszy wizerunek niż w Polsce. Uznawane są za zdrowe, naturalne oraz wysokiej jakości, czyli dokładnie takie, jakie odpowiadają panującym w tej chwili światowym trendom.
Do tego opisu doskonale pasują produkty FLC Pharma, co potwierdziła dr Ewa Sokoła-Wysoczańska, będąca jednym z uczestników misji:
„Widać zainteresowanie indyjskich przedsiębiorców. Informują oni, że w Indiach przybywa osób, które mają pieniądze i chcą chronić się przed chorobami cywilizacyjnymi”.
Więcej na ten temat przebiegu misji napiszemy po powrocie pani doktor.
Możliwość komentowania jest wyłączona.